Re: [MISC] Amerikanske tilstande ønskes.

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Det der undrer mig er såmænd bare, at der ikke er sket en simpel
> validering af siden med efterfølgende fejlrettelser i forbindelse med at
> den blev lavet/rettet. Det er - som jeg ser det - et spørgsmål om
> professionalisme og faglig stolthed.

I mit professionelle virke har 'det validerer' altid ligget adskillige
pladser under 'det virker for slutbrugeren', 'det virker for
indholdsleverandøren' og 'jeg kan nøjes med at arbejde den tid jeg får
løn for'.

Kun i en to-tre uger op til Bedst På Nettets test har validering haft
den mindste sandsynlighed for at virke relevant som mål i de seks år
jeg har arbejdet med offentlig webting.

Validering er et middel, ikke et mål i sig selv.

//Makholm