Flash på en opensuse apache server

Hej Alle!

Jeg har fået stille et godt sp. Om min webserver.!

Sp. Lyder fra en vend jeg har, som har nogen sider på min server "Kan man køer flash sider på min server?"

Så siger jeg ØØØØØØøøøøø måske, men jeg vil finde ud af det!!!

Så derfor vil jeg spørve her.

Hvad skal jeg se efter, samt hvad skal jeg gør for at få det på???

Vis der er nogen der har nogen gode install sider om det, så bliver jeg en glad man.

Det er sådan at han vil have flash på en af sine hjemmesider, men hvordan.

Jeg ved at der skal enders i conf filerene i apache, men hvad andet.?

MVH Jan Larsen