Security Error. DomaineName Mismatch

Når jeg vil logge ind på Nordea netbank får jeg en PopUp, der siger at jeg har forsøgt connecte til www.instadia.net, men der er et ikke godkendt certificat. Jeg kan vælge at godkende (OK) eller afvise (Cansel).
Jeg afviser selvfølgelig og kan derefter fuldføre min login.

Hvad er årsagen?. Er min computer blevet inficeret med spyware, og hvordan kan jeg finde spionen og skyde ham?.

Er min netbank i fare?-

http://www.aboutus.org/InStadia.net

Instadia provides powerful on-demand web analytics solutions to
enterprise clients within financial services, telecommunications,
e-commerce, media, manufacturing, utilities and public services.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug