Re: [MISC] Security Error. DomaineName Mismatch

Jørgen Heesche <sslug@sslug> writes:

> Når jeg vil logge ind på Nordea netbank får jeg en PopUp, der siger at
> jeg har forsøgt connecte til www.instadia.net, men der er et ikke
> godkendt  certificat. Jeg kan vælge at godkende (OK) eller afvise
> (Cansel).

Jeg har ingen ide om hvad www.instandia.net og aboutus.org har at gøre
med din netbank. Men www.instandia.net peger på 127.0.0.1, så hvis du
forsøger at forbinde dig til den ender du på din lokale maskine.

Hvis du så bruger https og selv har en ssl-webserver kørende, så får
du naturligvis den fejl du beskriver.

//Makholm