Re: [MISC] Bortgives pc-terminaler med diverse udstyr

Henrik Pedersen wrote:

> Der er en ny forsyning klar hvis der er nogle der er blevet fristet.
> Den første har Hans Schou kureret for sine M$-lidelser og den snakker nu
> pingvinsprog :-)
>
> Henrik

Gmail har gjort mig den tjeneste at smøre alle mails med samme subject
sammen i en pærevælling.
Det gør at jeg har lidt svært ved at overskue hvem jeg har svaret og ikke
svaret.
Kan jeg lokke de interesserede til at sende mig en frisk mail og så give den
et andet subject så jeg kan holde dem adskilt.

På forhånd tak

Henrik