Re: [MISC] Hvor kan jeg hente vcp (Verbose, Visual eller andet med V?) CoPy in curses interface)

On Tue, 04 Nov 2008 13:29:18 +0100, Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

On Tue, Nov 04, 2008 at 11:14:37 +0100, Michael Schmidt wrote:

Hej NG
Da jeg ikke helt er vokset fra at lave kopier-, slet- og opret- filer og
foldere i en xterm, men gerne vil kunne følge detaljeret med i hvad der
foregår, er jeg kommet til at savne vcp
 -og nu kan jeg ikke finde et sted at hente den...
Mild Panik

Er der en blant Jer, der kan poste et link til et download?

og nu skriver du ikke om det er til Fedora, Suse, Ubuntu, Debian, Centos......
Beklager. Sidst jeg havde en vcp var den bygget fra source, så det med tilhørsfoholdet til en distro havde jeg ikke lige tænkt på.
Men det er pt. en Mandriva 2009.0

Har du prøvet http://www.google.dk/linux ?
Jeg googlede på com siden og fik en masse hits til noget vedr. VMWare og en del om sikkerhed ved fildeling mellem Linux og Windows
- Også man siden til vcp(1) indeholdende et dødt link
Freshmeat kom med et hit, hvorom jeg er i tvivl om det er det jeg søger

Der dukker da lidt op, og  source kan findes her:

http://dag.wieers.com/rpm/packages/vcp/
Det ser brugbart ud.
Mange tak!

Kom lige i tanke om rpmfind.