Re: [MISC] Alternativ til SuSE søges

On Fri, 7 Nov 2008, "E. Sjørlund" wrote:

Jeg er blevet noget træt af fejlene i SuSE 11.0, og er gået på jagt
efter en fungerende, up-to-date distribution til Intel 64 bit processor

Hvad er det for beregninger du laver der kører så meget hurtigere på 64bit, at du også skal have 64bit software? Mogens Kjær brugte 64bit til noget ray-tracing, og gik meget hutigere, så der var en klar fordel.

Jeg kører selv Gentoo 64bit og er træt af det. Der er alt for tit en program-pakke jeg har problemer med. Jeg burde jo tage mig sammen og installere en 32bit - på den samme hardware. Men man gider jo ikke.

Håber at få et par ideer.

Ja, drop 64bit foreløbig.

/hans
--
Horsebakken 78, DK-2400 København NV, Phone: +45 2264 8020
$ mkdir klager