Re: [MISC] Alternativ til SuSE søges - Løst

On Sat, 15 Nov 2008 13:09:53 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> 3.
> Opdateret VMWare-workstation.
> VMWare har i version 6.5. lavet en ny pakketype:
> VMware-Workstation-6.5.0-118166.x86_64.bundle
> Der er tale om et bash-script, og jeg skal ikke forsøge at gøre mig klog
> på, hvad de har ændret i forhold til tidligere, men det virker!

Jeg har endvidere fået løst tastaturudlægning i forbindelse med VmWare
og den famøse manglende understøttelse af nodeadkeys. Problemet
skyldes, at tasten <Alt Gr> ikke bliver konfigureret, men man
til gengæld anvende følgende erstatning: Ctrl+Alt+<tast med ønsket
composit tegn>. F.eks. Ctrl+Alt+< giver \

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen