Hvor kan jeg hente vcp (Verbose, Visual eller andet med V?) CoPy in curses interface)

Hej NG
Da jeg ikke helt er vokset fra at lave kopier-, slet- og opret- filer og foldere i en xterm, men gerne vil kunne følge detaljeret med i hvad der foregår, er jeg kommet til at savne vcp
 -og nu kan jeg ikke finde et sted at hente den...
Mild Panik

Er der en blant Jer, der kan poste et link til et download?

--
Med venlig hilsen
/Zmit/