Re: [MISC] Danske Bank Netbank OK med Java_1_6_10

Donald Jan Axel skrev:
>    For nogen tid siden fik jeg logget på som sædvanligt på Danskebank.dk,
> Netbank, og kunne ikke betale eller overføre penge, idet systemet nægtede
> at foretage den endelige "godkendelse", som styres af bruger-kode/password.
>
>   Et par venlige henvendelser førte til det morsomme svar, at jeg jo bare
> skulle godkende betalingerne. Haha.
>
>   Her i dag (2008-11-18) kom en mere brugbar meddelelse, Java 1.6. subversion
> 4 5 6 og 7 kan ikke bruges.
>
>   jdk1.6.0_10 fungerer heldigvis og er lige så nem at installere som de gamle
> [...]
Jeg har også Danske Bank + ActiveCard løsningen

Med Firefox 2 på min gamle Suse10.3 kan jeg kun bruge java 1.5

Med Firefox 3 på Suse11.0 kan jeg kun bruge java 1.6, og da jeg ikke
lige ved hvorfra jeg kan få nyere udgave end 1.6.7, så kan jeg ikke
godkedne betalingerne

Med Firefox 3 på WindowsXP kan jeg med java 1.6.7 uden problem godkende
betalinger med ActiveCard løsningen.

Det var i hvertfald status for 7 dage siden....

/esni