Re: [MISC] Alternativ til SuSE søges

Michael Rasmussen wrote:

> Jeg har en laptop på arbejdet med næsten identisk spec.
> http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF06a/321957-321957-64295-321838-3329741-3369264.html
> (T9300)

Tak for forslaget, men jeg kan se, at det er et helt andet grafikkort,
og mon den har samme HD controller?
Hvad UBUNTU angår, så er deres "ingen root" ide langt fra, hvad jeg har
brug for og lyst til.

De problemer du omtaler med nyeste UBUNTU og VMWare er interessante. Det
kunne jo tyde på, at der er noget galt med kernen+VMWares binære del, og
ikke blot med ting jeg har kontrol over.