Re: [MISC] Bortgives pc-terminaler med diverse udstyr - Knoppix

On Sun, 2 Nov 2008, Ib Uhrskov wrote:

 http://w0.dk/~chlor/partech/

Hvilken type ram skal den bruge?? SD eller SODIMM ??

PC133 hedder de. Jeg har taget nogle foto.

Jeg har en del 128mb og 256mb SODIMM til at ligge. Jeg kan også finde størrer cpu'er (850mHz)

Ja CPU sidder i sokkel, men kan man skift clocken?

Og bruger den så ikke mere strøm? Jeg har lavet en graf af strømforbruget under boot. Den går fra 2.8W til 36W, og så er den klar til brug med Knoppix i GUI. Dog er HD taget ud.

/hans
--
Horsebakken 78, DK-2400 København NV, Phone: +45 2264 8020
$ mkdir klager