Re: [MISC] Hjemmeserver med lavt str ømforbrug

On Sun, 09 Dec 2007 00:39:25 +0100, Preben Mikael Bohn <sslug@sslug> wrote:

Min nuværende hjemmeserver (VIA Epia ME6000) er desværre afgået ved døden; ved ikke hvad der gjorde udslaget, men den kom med en kernel panic (jeg desværre ikke kiggede særlig meget på) og derefter ville den ikke starte op og intet kommer frem på skærmen.

Så jeg skal have mig en ny, men hvad skal jeg vælge?
Et nyt ME6000(G) koster ifølge
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=309497
lidt under DKK 1.000 incl. forsendelse

--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]