Re: [MISC] spil til de mindste børn

Kristian Nørgaard wrote:
> Er der nogen der kan anbefale nogle spil til børn helt ned i 2-3 års
> alderen?
>
> Min datter på 3 har svært ved det der med at klikke med en mus, det er
> både fysisk vanskeligt og svært at forstå sammenhængen mellem mus og skærm.
>
> En fed løsning ville naturligvis være en touch screen, så tror jeg at
> mange spil ville fungere for hende. Men i mangel af denne, er der så
> nogen der har gode bud?
Sluk den /&%& computer, og læg dig ned på gulvet og leg med din datter i
stedet. Der findes en masse spændende og udviklende spil hos boghandleren.
Gå ud verden og kig på alle bladene, der falder af træer og buske.
Tag hende på skødet, og snak om alt det sjove, der sker på Oline.dk mens
du styrer musen, hvis hun absolut skal have ødelagt sin barndom med at
skulle gøre ting, hun ikke er parat til.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]