Re: [MISC] home-dir set fra windows

Michael Schmidt wrote:

> Hej NG
> Jeg ved at man med putty kan etablere fjernforbindelse (ssh ikk'?) mellem
> sit home-dir på en *nix fra en windows maskine.
Yeps, det er det Putty er til.

> Kan evt. via putty mounte home og delte foldere som drev-bogstaver eller
> endnu bedre på foldere/mapper ligesom på Linux?
Et netværksdrev, står vist ikke med bogstaver i Windows. Men det er de
fleste tilfælde Samba der sørger for at man kan dele mapper, på netværket,
med sin *nix. Så det er den du skal bruge.

Som jeg forstår dit spørgsmål, vil du logge ind på din *nix (fra Windows) og
bruge Samba til etablere dit drev!?

/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]