Re: [MISC] DRM-musik til salg!!!

> MP3-format i en kvalitet på 320 kbps, hvilket er det dobbelte af
> sædvanlige musikdownloads. Prisen ligger på ca. 90 kr. pr. album, og på
> udvalgte udgivelser kan man også downloade en digital booklet som PDF-fil."
> www.dgwebshop.com
>
> Hilsen
> Martin :-)

Jeg vil samtidig minne de som foretrekker Wav-filer ukomprimert om det
stedlige bibliotek.
Jeg vil spesielt nevne 4D opptak fra Deutsche Grammophon som har
aldeles utmerket kvalitet da opptakene er digitalisert ved kilden.
Det lar seg høre i bedre Sennheiser hodetelefoner :-)

http://www.deutschegrammophon.com/about/aboutdgg4.htms?PAGE=page4
http://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Grammophon

Ebay.de har 640000 CD plater listet.
Derav er 39000 Klassiske CDer.
Engelsk Ebay.co.uk har over 7800 CDer listet under klassisk.
Da har jeg ikke nevnt Amazon.de :-) (von 288.594 Ergebnissen)
http://en.wikipedia.org/wiki/T%C5%99i_o%C5%99%C3%AD%C5%A1ky_pro_Popelku
Husk å gi gaver til Jul :-)

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]