Re: [MISC] Hjemmeserver med lavt strømforbrug

Preben Mikael Bohn wrote:
50W ville være ok... Min Epia brugte vist totalt 30W; 20W mere ville give en ekstraudgift på ~300 kr/år hvilket er til at leve med i forhold til prisen på hardwaren... :)

Jeg fandt mig en lettere brugt, gratis 1.5 GHz stationær Dell der bruger 50W idle... Hvis det skal være standard-hyldevare kommer jeg nok ikke under de 50W med mine krav alligvel, så det vil jeg tage mig til takke med. Jeg takker mange gange for de gode råd...

Med venlig hilsen Preben

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]