Re: [MISC] Passivt kølet motherboard/CPU med god FPU?

I sslug.misc, skrev Preben Mikael Bohn:

>  Nu ved jeg ikke specielt meget om moderne processor design, men hvis
>  branch predictoren kører samme frekvens som resten af CPU'en, burde det
>  hele vel skalere lineært? Eller hvad gik galt i den tankegang...? :-)

Jeg ved ikke hvordan de scalerer men du kan godt have ret. En anden
mulighed er at de forskellige cache-niveauer kan nå at levere data ved
nedscalerert frekvens, hvor de ikke kan ved den opscalererde. Jeg ved
heller ikke om man også scalerer hukommelsens hastighed?

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]