Re: [MISC] Passivt kølet motherboard/CPU med god FPU?

Michael Schmidt skrev:
Media PC (Mobo: VIA C3M266-L; CLE266 Chipset)
- CPU = VIA C3 Nehemia Core @1GHz
- OS = Mandriva 2207.1
- Iterations/sec = ~1040

VIA EPIA 1.2GHz og C7 Luke Core @1,5GHz Testes i løbet af næste uge

Takker mange gange... :) Indtil videre "fører" Peters AMD (når vi ser bort fra de bærbare). Men efter hvad jeg har kunnet google mig til burde C7 også performe ok, så jeg glæder mig til de tests... :-)

Med venlig hilsen Preben

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]