Re: [MISC] NAS

Andreas Bach Aaen wrote:
Claus Futtrup wrote:

Lige nu kigger jeg på følgende produkter:

D-Link DNS-323
Synology DS207

Tjeck lige følgede site mht. sammenlignende tests:

http://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_nas/Itemid,190/

Jeg valgte min Linkstation, da den scorede godt i forhold til prisen.
Husk at checke strømforbruget. Måske kommer 1 kWh til at koste 2 kr inden
længe....

Mvh
Wauv! Tak for denne link. En god oversigt over NAS'er.

Begge dem jeg har i sigte er at finde på listen (og hastighedsmæssigt scorer de omtrent det samme).

Mvh Claus

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]