Re: [MISC] Mini-PCI Lab kort (Dataopsamling)

Hej Zmit

> Findes der nogen af de såkaldte Lab-Cards i mini-PCI format?
> Altså dataopsamlingskort med input forbindelser til f.eks. fugt-, pH-,
> lys, tryk-, termo-, osv.-følere hvor der så dumpes et input-ID,
> tidsstempel og en talværdi; repæsentiv for følerens signal.
>
> Jeg er langt ude på marken og helt i skoven hvad sådan noget angår, men
> jeg vil gerne kunne indsamle alskens målinger vha. et nano-ITx PC og der
> er kun mini-PCI som udvidelsesmulighed.
Mig bekendt er det noget af det firmaet "Linux-in-a-box" LIAB) sælger.
Hvor meget du evt. skal betale for at få det sat prof. op, hvis der skal
mere til end et PCI-kort, må du snakke med dem om (hvis du ikke vil nørde
dig igennem projektet selv).

hilsen

Phillip

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]