Re: [MISC] NAS

Claus Futtrup wrote:
Har du en anbefaling til en NAS som jeg ved vil fungere uafhængigt af om jeg nu vælger at køre fra en Linux boks eller en Vista / XP / Windows 98 (Mac OSX, etc)?
Ingen svar? OK, jeg søgte selv, og fandt følgende:

Iomega Storcenter
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253289 (320 Gb)
http://www.amazon.co.uk/Iomega-StorCenter-Network-Gigabit-Ethernet/dp/B000FS9UIK (500 Gb)

Har I nogle andre forslag som jeg bør kigge på?

Mvh Claus

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]