NAS

Hej alle.

Jeg bør egentlig købe en netværks-harddisk (har bl.a. p.t. brug for backups af min gamle PC + af nogle digitale fotografier). Jeg vil ikke have USB harddisk, men gerne en rigtig NAS. Gerne noget til 2 diske med RAID (med gensidig check af data integritet). Den må selvfølgelig gerne være hurtig (til Gigabit Ethernet) men måske er det for meget forlangt. Kapaciteten skal nok mindst være 300 Gb ... gerne 500 eller større.

Har du en anbefaling til en NAS som jeg ved vil fungere uafhængigt af om jeg nu vælger at køre fra en Linux boks eller en Vista / XP / Windows 98 (Mac OSX, etc)?

Hvad prisleje skal jeg regne med at sådan en NAS ligger i?

Er der nogle bestemte features jeg skal gå efter?

Mvh Claus

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]