Re: [MISC] Hviken dist. til windows spil?

> Det kommer helt sikkert også med gcompris og div. arcade-spil, men de spil
> vi allerede har findes ikke liiige til Linux (hvilket jo er en indlysende
> fejl... Børn er ligeglade med hvilket OS der er på maskinen, bare spillet
> ikke crasher hver tredie time)

Hvad med xmame ? Jeg har lavet en bootcd til min søn udfra denne vejledning:

http://advancemame.sourceforge.net/cd-readme.html

Mvh
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]