Re: [MISC] Program til at lave hjemmeside?

On Thu, 09 Aug 2007 23:07:21 +0200
Martin Jochimsen <sslug@sslug> wrote:

> Nu har jeg siddet og kigget (hjælpeløst) på Bluefish. De tre andre
> programmer ligger ikke ikke i Synaptic.
> Jeg synes Bluefish ser temmelig avanceret ud, er der mon et af de
> andre programmer, som er lidt "enklere". Jeg er i nok bare på udkig
> efter et program med nogle skabeloner jeg i første omgang kan fylde
> ud med billeder, videoklip og lidt tekst - hvis det i det hele taget
> er en realistisk tanke?
> Jeg er helt grøn hvad det her angår!!!
> Er der forøvrigt nogle af de nævnte galleri-hjemmeside, hvor man også
> kan lægge videoklip?

Gallery ( ses bla. på http://gallery.famped.dk ) kan også indeholde
filmklip.
Du kan skrive bemærkninger til billederne, lave skjulte søgeord osv. -
indbygge galleriet i din egen webside og meget mere.

Gallery kan ses originalt på http://gallery.menalto.com/

Mvh
Jesper K. Pedersen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]