Re: [MISC] Program til at lave hjemmeside?

Martin Jochimsen wrote:
> Jeg kunne tænke mig at høre, om der nogen som kunne anbefale et godt og
> simpelt novice-program til opsætning af en hjemmeside. I første omgang
> er det kun nødvendigt med et galleri og mulighed for at skrive en
> kommentar til hvert billede. Jeg vil så senere kaste mig ud i lidt
> større udfordringer hvad angår design, undersider, knapper osv. osv.
> Jeg ved der findes steder på nettet, hvor man kan uploade sine billeder
> og lave den samme type galleri, som det jeg nævnte før, men jeg kan ikke
> på stående fod huske en eneste side! FLOT!!!

Flickr.com er vel den mest kendte side til billeder.

Konqueror kunne også være et bud på at lave et billedgalleri. Gå til mappen
med billederne -> Værktøjer -> Opret billedgalleri (Ctrl+I).

Der findes masser af udmærkede HTML-editors, Quanta+, Bluefish, NVU,
Seamonkey Composer f.eks.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]