Re: [MISC] Program til at lave hjemmeside?

Mandag 06 august 2007 21:50 skrev Martin Jochimsen:
> Hejsa
>
> Jeg kunne tænke mig at høre, om der nogen som kunne anbefale et godt
> og simpelt novice-program til opsætning af en hjemmeside. I første
> omgang er det kun nødvendigt med et galleri og mulighed for at skrive
> en kommentar til hvert billede. Jeg vil så senere kaste mig ud i lidt
> større udfordringer hvad angår design, undersider, knapper osv. osv.
> Jeg ved der findes steder på nettet, hvor man kan uploade sine
> billeder og lave den samme type galleri, som det jeg nævnte før, men
> jeg kan ikke på stående fod huske en eneste side! FLOT!!!
> [...]

Hvis det "kun" er til billeder til at starte med så kig på JAlbum

http://jalbum.net/download/

mvh/gert
--
"That must be wonderful!  I don't understand it at all."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]