Re: [MISC] Program til at lave hjemmeside?

On Mon, 06 Aug 2007 21:50:22 +0200
Martin Jochimsen <sslug@sslug> wrote:

> Hejsa
>
> Jeg kunne tænke mig at høre, om der nogen som kunne anbefale et godt
> og simpelt novice-program til opsætning af en hjemmeside. I første
> omgang er det kun nødvendigt med et galleri og mulighed for at skrive
> en kommentar til hvert billede. Jeg vil så senere kaste mig ud i lidt
> større udfordringer hvad angår design, undersider, knapper osv. osv.
> Jeg ved der findes steder på nettet, hvor man kan uploade sine
> billeder og lave den samme type galleri, som det jeg nævnte før, men
> jeg kan ikke på stående fod huske en eneste side! FLOT!!!
> [...]

Hvis du "bare" skal bruge et program til at vise billeder lidt mere
avanceret end bare en standard web side kan jeg foreslå programmet
Gallery.
Jeg har det selv kørende på http://gallery.famped.dk (som så lige skal
opdateres hos GratisDNS - hvilket så er lidt svært når man har glemt
sit brugernavn og adgangskode).

Gallery kan hentes fra dens egen side på http://gallery.menalto.com/

Mvh
Jesper K. Pedersen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]