Re: [MISC] WRT54G afløser

On Sat, 31 Mar 2007 01:07:11 +0200, Andreas Bach Aaen wrote:

> At beholde min WRT54G og supplere med en "3COM Gigabit switch 8". Den
> bruger kun omkring 5W og har 8 porte :-)
>
> En WRT54G bør kun bruge omkring 6W men det lader til at den billige
> adapter, der følger med bruger mindst lige så meget, så en fælles 12V
> højeffektiv switchmode strømforsyning er vejen frem for WRT54G + switch +
> ADSL modem.

Og wrt54g (ihvertfald 12v-versionerne skulle kunne køre med fra ca 4v og
op til ca 20v strømforyning, så spændningen skulle ikke være helt så
kritiskt.

Jeg har selv haft en del kørende på 5v uden nogle problemer.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]