Re: [MISC] Hvor blev de af?

I sslug.misc, skrev E. Sjørlund:
>  Jeg sad lige og havde brug for en news-liste om OpenOffice, og kiggede
>  derfor på news.sslug.dk
>  Her er kun sslug tilbage, openoffice og skolen er forevundet.

Ja, synkroniseringen med forummet paa ooforum var holdt op med at virke
og gnuskole er .. ptja.. vaek.

>  (Det burde jeg sikkert have opdaget for længe siden, men det gjorde jeg
>  altså ikke).

sslug.misc og sslug.novice er vist det bedste bud, hvis det skal vre
nyhedsgrupper.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]