Re: [MISC] Oog-afspiller: Samsung YP-U2R - Linux kompatibel ? - TAK!

Michael Schmidt skrev:
Til en afspiller af denne type stille jeg ikke de helt store krav - jeg har ikke planer om at bruge den til Bethovens klaverkoncerter eller Wagners Ringen ;)
Jeg har brugt den til mange genre uden at blive utilfreds. (Foretrækker dog at slå Super-Base-3D-et-eller-andet eq mode fra. Den kan i stedet sættes til rock, jazz, classic etc). Jeg tror det kommer mere an på hvilke hørebøffer man bruger.

Den er langsom til at spole. Dette er irriterende, hvis man gerne lige
vil spole 20 minutter ind i en podcast. Men dette problem synes at være
generelt for den slags afspillere (altså manglen på en really-fast-
forward knap) :-(

Dette var også min primære klage indtil jeg ændrede:

Menu -> Settings -> Music -> Search Speed

Er det ikke muligt at hoppe imellem de enklte filer? Det bør da ikke tage så lang tid...

Jo, det er det.

Min størst anke nu må være, at den reagerer en lille smule langsomt på tasttryk, men det er afgjort en detalje.

Min hedder i øvrigt kun YP-U2. Ved ikke hvilken forskel der gør.

mvh
Jakob

PS: Ville gerne høre om nogen har prøvet at lægge Linux på en, og om det har givet problemer med at afspille musik på den?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]