Re: [MISC] Oog-afspiller: Samsung YP-U2R - Linux kompatibel ? - TAK!

Wed, 09 May 2007 22:28:50 +0200, Troels Arvin <sslug@sslug> skrev:

Den Tue, 08 May 2007 17:24:24 +0200 skrev Michael Schmidt:
Er der en blandt Jer, -den alvidende skare- der ved om jeg vil kunne
overføre og afspille mine Ogg/Vorbis -q6 filer til en "Samsung YP-U2R"
hæng-om-halsen-i-en-snor-musik-afspiller ?

Jeg har en Samsung YP-U2R, og den spiller fint med Linux: Præsenterer sig simpelthen som en USB-stick, som Fedora Core 6 fint automatisk monterer. Lyden er fin, synes jeg (men jeg er heller ingen HiFi-type, så det er muligt, at mine kvalitetskrav er lavere end dine).
Til en afspiller af denne type stille jeg ikke de helt store krav - jeg har ikke planer om at bruge den til Bethovens klaverkoncerter eller Wagners Ringen ;)

Jeg har endnu ikke mødt en fil, som den ikke kunne afspille(har prøvet Ogg og MP3).

Oplades, når man sætter den i et USB-stik på computeren. Dette er rart,
men jeg kan være bange for, hvad der sker den dag batteriet bliver slapt:
Så er der måske ingen let måde at skifte det på. (I modsætning til
afspillere med alm. batteri, hvor man kan købe nyt genopladeligt batteri.)

Den er langsom til at spole. Dette er irriterende, hvis man gerne lige
vil spole 20 minutter ind i en podcast. Men dette problem synes at være
generelt for den slags afspillere (altså manglen på en really-fast-
forward knap) :-(
Er det ikke muligt at hoppe imellem de enklte filer? Det bør da ikke tage så lang tid...

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]