Re: [MISC] Oog-afspiller: Samsung YP-U2R - Linux kompatibel ?

Den Tue, 08 May 2007 17:24:24 +0200 skrev Michael Schmidt:
> Er der en blandt Jer, -den alvidende skare- der ved om jeg vil kunne
> overføre og afspille mine Ogg/Vorbis -q6 filer til en "Samsung YP-U2R"
> hæng-om-halsen-i-en-snor-musik-afspiller ?

Jeg har en Samsung YP-U2R, og den spiller fint med Linux: Præsenterer sig
simpelthen som en USB-stick, som Fedora Core 6 fint automatisk monterer.
Lyden er fin, synes jeg (men jeg er heller ingen HiFi-type, så det er
muligt, at mine kvalitetskrav er lavere end dine). Jeg har endnu ikke
mødt en fil, som den ikke kunne afspille (har prøvet Ogg og MP3).

Oplades, når man sætter den i et USB-stik på computeren. Dette er rart,
men jeg kan være bange for, hvad der sker den dag batteriet bliver slapt:
Så er der måske ingen let måde at skifte det på. (I modsætning til
afspillere med alm. batteri, hvor man kan købe nyt genopladeligt batteri.)

Den er langsom til at spole. Dette er irriterende, hvis man gerne lige
vil spole 20 minutter ind i en podcast. Men dette problem synes at være
generelt for den slags afspillere (altså manglen på en really-fast-
forward knap) :-(

--
Regards,
Troels Arvin <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]