Oog-afspiller: Samsung YP-U2R - Linux kompatibel ?

Hej NG
Er der en blandt Jer, -den alvidende skare- der ved om jeg vil kunne overføre og afspille mine Ogg/Vorbis -q6 filer til en "Samsung YP-U2R" hæng-om-halsen-i-en-snor-musik-afspiller ?

Det ville jo være ærgelligt at købe en og så finde ud af at jeg er nød til at skifte min Mandriva ud med Windows :'(

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]