Et hardware råd!

Hejsa

Dvd-drevet i min bærbare Acer Aspire (3503WLMi), bliver mere og mere kræsen mht. at læse og skrive cd'er og dvd'er.
Jeg har ikke før prøvet at skifte sådan et drev, men der er da et par skruer bagpå computeren, som det nok kunne hjælpe at løsne!!! :-)
Jeg går udfra, at der ikke umiddelbart skulle blive nogen problemer med min Ubuntu og et nyt drev.
Mit spørgsmål går mere på, om hvordan jeg sikrer mig at købe et drev, som passer i computeren. Har interne(bærbare)-drev som regel de samme mål? Og er der et bestemt (solidt) mærke jeg skal gå efter?
Håber der er nogle hardwarekyndige mennesker, som kan give mig et vink. På forhånd tak.

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]