Re: [LOKALT] Dual boot windows 8 og Linux

Den 10-11-2013 17:52, Carl Andersen skrev:
Hej
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig imorgen med en ny bærbar. Jeg har installeret Windows 8, og Linux Mint 15. Så godt, men jeg kan ikke boote Windows kun Linux mint.

Mvh Carl

Jeg mener i Sandkassen i Roskilde

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-12-01, 02:05 CET [an error occurred while processing this directive]