Dual boot windows 8 og Linux

Hej
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig imorgen med en ny bærbar. Jeg har installeret Windows 8, og Linux Mint 15. Så godt, men jeg kan ikke boote Windows kun Linux mint.

Mvh Carl

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-12-01, 02:05 CET [an error occurred while processing this directive]