Re: [LOKALT] Mode i morgen.

Jan Larsen wrote:

Hej !

Jeg kan ikke komme, da jeg har problemer med min bil.

Vis i snakker eller laver planer omkringe installasino dag, så vil jeg
god høer det, og lave noget, inde for el/data/kabler.

MVH Jan

Jeg kan heller ikke (skolebestyrelsen moede)
Kan I holder vores hjemmeside ajour efter i morgen moede ?
Jeg kan ikke gaar fra min pc siden den larmer ikke mere ;-)
Med venlig hilsen
Jean Christophe