Re: [LOKALT] Møde mandag.

Rune Zimmermann wrote:

> Hej Lokalt.
>
> Bare til orientering: Jeg kommer til at melde fra på mandag d. 10.
> Knægten skal til fodboldkamp.

God kamp..

> Ang. foredrag/workshop/BOF om netværksovervågning.
> Umiddelbart ville det passe mig bedst d. 24/5. Hvad siger I?

Plejer vi ikke at holde det den første mandag i måneden? (Jeg har forsøgt at
suse sandkasse-hjemmesiden igennem, for at finde dokumentation for min
påstand .. men jeg kunne ikke finde det :-( omvendt så betyder det jo nok
ikke så meget, om det er den første mandag i måneden eller ej)...

> Jeg havde forestillet mig noget med at jeg lavede et oplæg hvor jeg
> fortalte om mine erfaringer med Nagios i et driftmiljø, hvorefter jeg
> havde håbet der var andre der kunne suplere med deres. (ikke
> nødvendigdvis med Nagios)

MRTG .. er det også et overvågningsværktøj.. jeg kender en som muligvis også
bruger det (men på hobby-plan og ikke i stort driftmiljø)

> Mvh.
> Rune Z.

Caio
Morten