Re: [LOKALT] Roskilde Natten og sandkassen

On Fri, 10 Oct 2003 22:57:18 +0200, Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

>Hej lokalt
>
>Jeg er lige kommet hjem fra kulturnatten, og jeg kom i den forbindelse
>til at tænke på om vi ikke til næste roskilde nat skulle prøve at få
>noget op og stå.
>
>- en happening

Hvad med som happening at 3 mand går rundt i Roskilde billede.

Linux
Windows med piratsoftware
Antipirat gruppen som døden

Linux som er fri går selvfølgelig frit rundt
Windows er selvfølgelige tynget af piratsoftwaren
Og døden følger selvfølgelige hele tiden windows

Linux uddeler evt.

- Prissammenligning mellem en "lovlige" windows installation og
tilsvarende Linux installation.
- Knoppix cd'er
- Gnoppix cd'er

Det kan godt være at det bliver for dyrt med CD'erne.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen