Re: [LOKALT] Roskilde Natten og sandkassen

Claus E. Petersen wrote:

> Klart...
> Hvis vi kan finde sponsorer er jeg frisk på noget "cd-kast".....
> "....Vinder blev Toremod Ankeldyb der kastede en ServicePack 5 til NT4
> hele 27½ meter, og dermed satte dansk rekord."
> Joda....
> Meeen det kræver selfølgelig nogle sponsorer... :-(
> Det eneste jeg kan bidrage med er ovennævnt servicepack cd til nt4.
>
> - cep

Jeg er stadig vild med den ide... husker at vi grinede meget over det til
mødet en gang.
Jeg har en ven som arbejder med Microsoft-produkter .. de får tit skiftet
skriverne ud .. måske kan jeg lokke ham til at lægge nogle gamle til side.
Men sshh... fortæl ham ikke, hvad de skal bruges til, ellers vil han ikke af
med dem.. :-)

Morten