Re: [LOKALT] Vi er mere end 6 .. mø de på RHS

On Thu, 02 Oct 2003 00:01:01 +0200, sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:

Ps. Jeg skal lige sige, at det er på "egen regning" at jeg udtaler mig om deltagerantal samt mødets placering. Jeg vil forvente at vi kan mødes i Pyramiden og så må vi finde et lokale (eller holde mødet i pyramiden).

Hvor er pyramiden?
Skal vi ikke gøre som sidste mandag, og mødes mellem blok 2 og 3. Dørene til blok 2 er låst, og dem til blok 3 er afspærret, men mellemgangen er til at bruge.
Hvad mener du, Kurt?