- Mikkel
- Morten
- Rune
- Kurt
- Sjørlund
- Claus
- Martin
- Jesper Krogh (linuxpusher)

Kommer torsdag 2.10.2003 kl. 17.00 på RHS.

Dette betyder at min lejlighed vil nok være for lille. Derfor bliver
arrangementet afholdt på RHS.

Ps. Jeg skal lige sige, at det er på "egen regning" at jeg udtaler mig om
deltagerantal samt mødets placering. Jeg vil forvente at vi kan mødes i
Pyramiden og så må vi finde et lokale (eller holde mødet i pyramiden).

Vi ses...

Morten Therkildsen