Re: Ordliste

Hej Jonas.

Jeg er igang med at skrive et program, hvor jeg har brug for alle ord og deres ordklasse. Jeg faldt over jeg ordliste, og det lyder præcist som det jeg er efter. Jeg kan hente jeres seneste ordliste, men den har ikke å,ø og æ med?

Jeg har hørt at der er noget galt med 1.7-serien, så den ikke har æ, ø og å med. Jeg har ikke haft tid til at undersøge hvorfor, men 1.6-serien fejler ikke noget på det punkt.

Også kan jeg ikke finde jeres liste med ordklasser - kun den for 2005 :-)

Den bliver også kun genereret ved særlige lejligheder. Du burde kunne finde dataene ved at søge efter »CLASS«-felter i kildeteksten til ordlisten [1].

God fornøjelse,

Jacob

[1] http://da.speling.org/status/source.gz
--
»Navier-Stokes-ligningen er som Biblen,
 det er randbetingelserne der bestemmer det hele.«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]