DSDO building-scripts

Hejsa!

Idag dukkede stavekontroldens ordbog op i Debian, og jeg fandt snakken
her på listen fra i sommer.

Jeg kunne læse[1] at der er interesse for DSDO's rutiner til at danne
Myspell-ordbogen. Til brug i Debian har jeg lavet fletninger[2] som
integrerer Myspell-rutinerne med den øvrige opbygning i den officielt
frigivne tjærebold. Udover officielt hos Debian[3] kan fletningerne
også nås enkeltvis på mit eget arkiv[4].

Fletningerne er alle lavet så de nemt kan "knappes" ind som del af de
officielle DSDO rutiner, hvis det har interesse.

Jeg har tilstræbt at opnå et resultat identisk med det som dannes udfra
rutinerne i [1]. Hvis nogen spotter fejl i min "oversættelse" fra bash
til make, vil jeg naturligvis gerne høre om det, så det kan udbredres.

Jeg vil gerne være med til at kigge på muligherne for at...:
    * Danne ispell og aspell ordbøger fra stavekontroldens kildedata
    * Konvertere og medtage stavekontroldens kildedata i DSDO

Mvh. Jonas

Officiel pakkevedligeholder af bl.a. DSDO for Debian

P.S.

Jeg har nu tilmeldt mig denne liste. Som jeg burde have gjort for flere
år siden...

[1] http://www.sslug.dk/emailarkiv/locale/2007_06/msg00017.html

[2] ...eller er der bedre bud på dansk udtryk for "patches"?

[3] http://packages.debian.org/source/sid/dsdo

[4] http://debian.jones.dk/pkg/dsdo/sid/auryn/debian/patches/

[5] http://qa.debian.org/sslug@sslug

- --
Jonas Smedegaard   <sslug@sslug>   http://www.jones.dk/~jonas/
IT-guide dr. Jones    <sslug@sslug>   http://dr.jones.dk/    +45 40843136
Debian GNU/Linux    <sslug@sslug>   http://www.debian.org/
GnuPG(1024D/C02440B8): 9A98 C6EB C098 9ED0 3085  ECA9 9FB0 DB32 C024 40B8

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]