Re: [LOCALE] DSDO building-scripts

Jonas Smedegaard wrote:
> Idag dukkede stavekontroldens ordbog op i Debian, og jeg fandt snakken
> her på listen fra i sommer.

Forventer du at Stavekontrolden vil blive standardordbog (i hvert fald for
myspell) i Debian i overskuelig fremtid?

> Jeg vil gerne være med til at kigge på muligherne for at...:
>     * Danne ispell og aspell ordbøger fra stavekontroldens kildedata

Jeg kan ikke bidrage med noget, men vil meget gerne høre om hvorvidt det
lykkes.

> [2] ...eller er der bedre bud på dansk udtryk for "patches"?

I mine oversættelser har jeg brugt "rettelser" men det har som regel handlet
om "Patch RPMs", og er jo ikke helt det samme.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]