Re: [LOCALE] gmailcheck

Den 06-02-20 skrev Rune <sslug@sslug>:
>Jeg er i gang med at oversætte gmailcheck til Dansk.
>
>Jeg har ingen erfaring med oversættelse før og vil gerne undgå ord som
>"infokager", og bruger for det meste de engelske versioner af
>programmerne, så jeg ved ikke lige hvor national man plejer at være. De
>dele jer ikke er helt sikker på er markeret med *.

Hvis du har lyst til at blive mere involveret i oversættelse og den
slags kan jeg anbefale at du besøger http://dansk-gruppen.dk/ - vi vil
i hvert fald godt hjælpe dig med oversættelses- og andre
lokaliseringsrelaterede ting. :)

<zap>
>HVad synes I om flg sætninger:

De fleste ting er blevet peget ud, men jeg syntes lige jeg ville
påpege min præference for "at logge ind"/"et logind" fremfor "to log
in"/"a login".

--
Frederik 'Freso' S. Olesen <http://freso.dk/>