Re: [LOCALE] Gyldendals røde ordbøger i Linux

On Fri, 29 Oct 2004 12:15:30 +0200, Martin Leopold wrote:

> Hejsa.
> Jeg har fået Gyldendals røde ordbøger forærende og dem kunne jeg godt
> tænke mig at bruge i Linux - er der nogen der har hørt om det kan lade sig
> gøre?
Jeg har haft held til at køre dem via Wine under Mandrake på min
kærestes computer. Det tog dog en times tid at finde ud af, hvor de
forskellige filer skulle ligge (jeg blev nødt til at kigge på en windows
installation).
--
Mikkel Bundgaard
Ph.D. student in the Department of Theoretical Computer Science