Re: [LOCALE] Hvem skal OOo stavekontrol-fejl meldes til?

God dag Keld,

Lørdag den 26. juli 2003 18:30 kvad Keld Jørn Simonsen:

> Nok til Jacob Sparre

Godt. Så går jeg ud fra at det ikke er MySpell der er fejlbehæftet,
men DSDO.

...hvilket ringede en klokke.
Jacob står som vedligheolder af følgende netside:

http://da.speling.org/fejlmelding/

Er det korrekt fremgangsmåde hvis jeg (og andre) bruger den side til
at fejlmelde alle forkerte eller manglende danske ordbogsforslag i
OOo (så længe stavekontrollen baserer sig på DSDO)?

Hilsen Johnny :o)