Re: [LOCALE] tid i det svanska localet

> Tack för referencerna.
>
> Ursäkta mitt svenska, men jag tänkte att det ville ge mera
> uppmärksamhet för den publiken som borde vara interesserad.
>
> Hälsningar
> keld

I det øyeblikket Kina/Hong Kong produserer noen milliarder digitale
ur med kolon  12:34 og selger urene til barn,
så er løpet kjørt "worldwide" :-)
Husker jeg ikke helt feil så har Texas Instruments laget Chiper til
Digitale vekkerklokker på 70tallet.
Uansett så er det langt mer estetiskt med klon :-)

Mvh
Jim Oksvold

--
"Linux is Unix done properly." ®